martes, diciembre 09, 2008

Ja ha fet un any...


Avui volia actualitzar el blog, perquè ha fet un any que vaig anar per primer cop a la consulta de la Dra. Retamero per a veure quina era aquella meravellosa dieta que molta gent estava fent.
Al veure que era una cosa totalment diferent del que sempre haviem fet, tota la family vam decidir acabar con los kilos de más i ens vam ficar mans a l'obra.
Després de 2 mesos, casi 3, de sacrifici, els 27 kg van desapereixer com si res. A partir d'aleshores em vaig convertir en un gran defensor del Pronokal i molts d'aquells que en desconfiaven, també el van provar i els hi ha funcionat!
Ara casi un any després de començar el règim em mantinc igual que quan vaig acabar!! Això no vol dir que aquest any per Nadal amb els torrons, i les menjades per tot arreu, no acabem pujant algun quilet, però que hi farem!!! Des d'aquí vull donar el meu suport a tots aquells i aquelles que encara estan en plena fase 1, 2 o 2b (ells ja m'entenen) i dir-vos que realment val la pena, cuidar-se i millorar la nostra salut!

A aquesta foto, es veu el canvi!

3 Comments:

Blogger Què t'anava a dir said...

Molt bé. Les meves sinceres felicitats. On està aquesta doctora, a lleida?

5:01 p. m.  
Blogger JORdina said...

ostras oriiii!!!!!
quin canvi! ara com que ja estem acostumats a veret guapo, pues ja no t'ho diem mai... però deu ni do quina passada!!!

visca el pronokal! i al gener tots altre cop a fase 3 i a l'ekke i aquests quilets del nadal despareixeran volant!

una abraçada

5:24 p. m.  
Blogger Martín L. said...

Tots esteu de "vicio", tu Ori, la Neus i la Jordina... que he de dir de la Jordina... el proper any la lloguen de "burbujita" els de la Freixenet(m'ho deixa a "huevo" el seu cognom).
De veritat, m'alegra molt que us trobeu a gust i amb bona salut.

11:23 p. m.  

Publicar un comentario

<< Home