lunes, junio 23, 2008

Yugui 2.0


Porto uns dies sense escriure, però això no vol dir que no estigui pel món d'internet. Sempre m'havia costat molt ficar-me al dia en les noves tecnologies dient que mai tenia prou temps. He volgut fícar com a títol del post Yugui 2.0, perquè el meu nick a molts fòrums, messengers,... és, des de fa molt temps, yugui. De fet quan vaig crear el meu primer compte a hotmail per poder tenir un compte pel messenger com a ori yugui, no podia imaginar que acabaria treballant amb eines de política virtual com ara. Per això he volgut fer la reflexió de quan vaig començar fins ara.
Encara no sé com, vaig crear el Blog que vaig actualitzant no tant com voldria, però vaig fent. Però això no és tot, perquè primer em vaig donar d'alta al Tuenti (una comunitat virtual on bàsicament estem els amics de la facultat) i quan ja ho tenia més o menys dominat, em van convidar a fer-me un compte del FaceBook. Sense saber molt bé el que feia vaig acceptar la invitació i a partir d'aleshores, no hi ha moment que em connecti a internet que no passi pel Facebook, per veure nous amics i amigues, per veure com funciona el país que he creat,...i realment enganxa, perquè trobes gent amb la que feia molts anys que no parlaves i sempre tens alguna cosa per fer-hi. Suposo que d'aquí poc caure en el Twitter o algo així, ja que la meva amiga Jordina és una de les que m'ensenya com funcionen els temes de política 2.0!

És important que aprofitem al màxim totes les eines que Internet ens ofereix ( tot i que costi actualitzar) per tal de trobar noves persones, nous punts de vista i poder donar a conéixer posicionaments polítics, socials tant nostres com de les entitats i organitzacions a les que pertanyem. Però sobretot és important per apropar-nos a la gent i mostrar que som més accessibles i transparents per a resoldre dubtes, demandes, consultes...i que estem al servei de les persones de lleida i , gràcies a la xarxa, d'on faci falta!



2 Comments:

Blogger JORdina said...

Des de l'ori yugui fins al dr. yuguero, tot passant pel Luck sky, sempre hem anat seguint el teu bloc, aturat per examens, o per campanyes pero sempre retrobant aquell moment per continuar escrivint amb la transparència i la franquesa com si d'una finestra de tu mateix es tractes! a continuar treballant per la xarxa!

xitos

PS: segur que cauràs al twitter :-)!

6:48 p. m.  
Blogger Oriol Yuguero said...

Ei! Jor!!!

MErci!! Tu que ets una de les capdavanteres en temes tecnòlogics i que ens fas fer els deures a la xarxa!

Fins a la nit!!

6:53 p. m.  

Publicar un comentario

<< Home