miércoles, abril 02, 2008

Canvis importants


Avui reprenc la meva activitat bloggera, dedicant aquest post a un amic amb el que ahir al matí vaig tenir la possibilitat de fer un cafè després de bastant temps i que llegeix el meu blog i ja demanava l'actualització!!
De fet des de feia molt temps no actualitzava el blog, però tenia un motiu prou important. Fa una setmana tenia l'últim examen de la carrera i tenia que fer un sprint per assegurar acabar a temps. Aixi que la meva vida des de finals de febrer es va limitar a estudiar. A pesar de que vaig intentar aïllar-me, han passat moltes coses des d'aquell 25 de Febrer....el president Zapatero ha revalidat el seu mandat, la Tere és la 1a vicepresidenta del Congrès, un amic dels Moros i Cristians ens ha deixat, he tingut una setmana santa bastant aburrida i per fi vaig fer l'examen de Dermatologia.
No va ser un examen fàcil però ahir a la nit vaig saber que havia tret un notable, pel que des d'ahir ja sóc el Dr. Yuguero,!!!!!! ja que vaig acabar el rotatori el 31 de Març. Però sol hem fet que acabar una etapa. Cal seguir estudiant i treballant dia a dia.
A més ara tinc més temps, que podré dedicar a treballar a la REgidoria i al Partit, però sobretot d'aqui a finals de Juny m'esperen uns mesos intensos. Des del viatge de fi de carrera a Rivera Maya fins a la boda de l'Ares!! Us mantindré al corrent de tot. O almenys ho faré més sovint!!

5 Comments:

Anonymous Anónimo said...

Bueno Dr. Yuguero, espero que mis apuntes te fueran bien. Te felicito por derma, ya que la otra vez no lo hice por orl y me lo reprochaste pese a estar enferma.. Supongo que ahora te dará igual, pero hay cosas que nunca se pierden.

FELICIDADES de nuevo.Un beso

1:53 a. m.  
Anonymous Anónimo said...

Enhorabona Doc.!

10:40 a. m.  
Blogger Javi said...

Felicitats Dr. Yuguero, espero poder-te felicitar en persona ben aviat.

I per cert, m'alegro de que tornis a actualitzar el bloc, doncs jo soc dels que sovint faig passades per aquest espai i ja m'havia acostumat a trobar sempre el mateix post amb el vídeo de la JSC.

Salut!

11:37 a. m.  
Blogger Oriol Yuguero said...

Moltes gràcies a tots i en especial a ti, Paola, que me dejaste los apuntes!!! Que habría sido de mi sin ellos! jejej. Nos vemos en Rivera Maya!!! Bsssss

8:22 p. m.  
Anonymous Anónimo said...

Bé, suposo q ja saps l'orgullosa q stic de tu...però aprofito i et felicito al blog! ENHORABONA DOCTORSITO!!!
ARESUKI
MUA

5:09 p. m.  

Publicar un comentario

<< Home