lunes, enero 14, 2008

Avui ho he deixat!


Si, definitivament i contra tot pronòstic avui puc anunciar que he deixat la meva única addicció, la Coca-Cola. N'hi ha que fumen, altres beuen alcohol,....però jo em vaig decantar per la beguda refrescant ensucrada per excel·lència. Els que em coneixeu podeu saber, que aquesta beguda és una part fonamental de la meva alimentació. Conec totes les varietats. N'he provat de molts llocs del món. Sóc capaç de diferenciar perfectament si el seu origen és d'un envàs de vidre, de llauna, de plàstic, i per suposat de les diferents variants (light, zero, sense cafeïna) i quan es tracta de beguda de cola d'altres companyies.

Només l'he deixat dues vegades. Una fa uns 7 anys, quan el metge em va dir que beure tanta coca-cola em podia disminuir el ph de la sang. Ho vaig resistir uns 4 mesos, tot i que per a que no fós tan dur em permetia beure'n els caps de setmana.

Cap més intent, fins que a inicis de setembre, amb els bon propòsits d'inici de curs vaig decidir deixar-ho. Malauradament, vaig aguantar 45 min.

I avui he decidit deixar-ho del tot. Bàsicament, per salut. Tot i que sempre he set un defensor de que la Coca cola era realment la xispa de la vida, crec que abusar-ne tant no pot ser bo....encara que sigui light! Per a que la gent se'n faci una lleugera idea, per mi no començava bé el dia sense un bon vas de coca cola a l'aixecar-me. Cada cop que anavem a fer un cafè, jo feia una coca-cola. A l'hora de dinar, de sopar, a mitja tarde, abans d'anar a dormir.....

Així que avui començo, espero superar el meu rècord! Us mantindré informats, i espero notar els efectes beneficiosos de la seva abscència, perquè sino........

3 Comments:

Blogger JORdina said...

Animos Ori!

segur que ho aconsegueixes!

PS: una altra addicta a la coca-cola ;-P!

1:06 p. m.  
Blogger maria said...

oyeeeeee
¿ ya no quieres una cocacola chico?

9:53 p. m.  
Anonymous Anónimo said...

FELICITATS ORIOL! Crec que has pres una bona decisió! Espero que ho aconsegueixis i que dintre d'uns anys riguem tots recordant la teva debilitat i vici, per no dir addicció...jajaja

Quan sigui metge inventaré l'Antabus de la Coca-cola o potser el seu antídot! Jejeje! M'has donat una bona idea...ja veuràs com guanyo el NOBEL!!

Petons!

7:20 p. m.  

Publicar un comentario

<< Home