domingo, agosto 12, 2007

Pon una camiseta en tu vida


Hola, com no podia ser d'una altra manera, una de les opcions que tenim per recaptar diners per poder anar de viatge de fi de carrera són les SAMARRETES!!
Així que apel·lant al vostre sentiment de companyerisme i amistat, espero que tots i totes em compreu una samarreta! Què més podeu demanar que una samarreta de la Facultat de Medicina?? Una bossa de medicina!

Aixi que us passo una foto que m'ha passat la Júlia, on es veuen tots els models i colors. Hi ha samarretes de noia i de noi, amb 4 colors: Vermell, negre, verd i blau (diferent per noi que per noia). Les talles S, M, L, XL. El preu 10 €!!! Només 10 €!!

Depsrés tenim unes bosses de 2 tipos. Una com la de la foto que hi és amb negre, taronja i verd. L'altre model és com aquelles bosses d'esport que es porten a l'esquena que són triangulars?? Què són brillants?? Bueno d'aquestes n'hi ha de taronja o verd fosforito, blava i vermella. El preu de les bosses és de 5 €!!

Així que tots aquells que vulgueu ficar una samarreta o una bossa a la vostra vida, sol m'heu de deixar un comentari o enviar-me un mail i us la faré arribar on faci falta. A més heu de pensar que si algun dia teniu un cop, accident, problema domèstic i heu d'anar al metge, si us veu amb aquesta samarreta rebreu un tracte especial, així que per aquells amb tendència als incidents us recomano que us en compreu més d'una!!

Bona compra i a disposar!

2 Comments:

Anonymous Anónimo said...

Holi! Sóc la Judit Cirera
Com va tot? A mi si que em faria gràcia tenir una samarreta i una bossa!!! Em pots agafar una samarreta de tirants talla S? El color és igual, són totes xulíssimes i després una bossa com la de la foto, també en negre. Quan la tinguis dis-me algo i te la vinc a buscar quan surtis de la consulta al matí o quan et vagi bé. M'escrius un mail i concretem. Fins aviat,
CHERRY

9:47 a. m.  
Blogger Unknown said...

Ei ori! COM POT SER Q NO EM DIGUESSIS LO DE LA BOSSA??? Ja saps q en tinc un munt! La samarreta està bé (us la recomano, son moníssimes)però la bossa sembla que encara està millor! Doncs res, guarda'm 1 bossa!

9:22 a. m.  

Publicar un comentario

<< Home