martes, julio 17, 2007

Meme turístic


Hola a tots, he estat bastant desconnectat però finalment ja hem començo a adaptar a la meva bigamia. La carrera i la política. Pel matí per fi he començat l'últim curs de la carrera! 6èeeee!! Durant 9 mesos aniré donant voltes pels diferents serveis per poder escollir el futur. Molta gent quan entra a la consulta em mira com si em conéguessin d'alguna cosa, jajajaj. Per les tardes doncs vaig fent de regidor, de visita en visita i de reunió en reunió. Sort que a l'Agost com que seré l'únic que no estarà de vacances m'ho pendré tot amb calma!

Però bé, per la meva sorpresa he vist un meme al blog del JA Donaire. Un meme que et pregunta destins turístics! A mi m'encanta viatjar i tots els que em coneixen saben la meva afició per fer viatjes i aprofitar qualsevol excusa per anar a qualsevol racó.

M'agradaria anar (per ordre):
- La Habana
- Estocolm
- Jerusalem
- Moscú
- Pekín.
- Granada
- Nova Delhi
- Zanzibar
- Kubait
- Sydney
- Buenos Aires

M'agradaria Tornar (per ordre)
- Nova York
- Venecia
- Istanbul
- Londres
- El Cairo
- Santo Domingo
- Bangkok
- Praga

Aixi k ara que ja sabeu on m'agradaria anar passo aquest meme a les terres de Lleida per revitalitzar el seu món blogger:
- Jordina Freixanet, Lleida
- Maria Guardia, Alguaire
- Albert Balada, Lleida
- Eric Alarcón, del món.

I de propina per l'Aintzane Conesa! Una abraçada des de Lleida!!