viernes, junio 01, 2007

Meme mediambiental


M'arriba un nou meme de la part de la Maria Guardia, sobre que puc fer o faig a favor del MEdi Ambient. Jo no era una persona molt conscienciada amb els temes mediambientals, em limitiva a respectar les normes bàsiques de reciclatge i consum.
Fa relativament poc, una amiga em va introduir en tot el món del canvi climàtic, i poc a poc m'he anat endinsant en tots els aspectes del que podem fer per frenar l'avanç de la destrucció del planeta. Tot i que realment moltes vegades em pregunto si realment vivim un canvi climàtic o realment no és més que una nou cicle en el nostre planeta de 6500 millions d'anys....

- El que faig normalment és reciclar. Ho fem a casa, distribuim els plàstics, vidres i papers en bosses diferents i ho tirem en els contenidors que toca.

- Les llums, moltes de les bombilles de casa meva són de baix consum i tot i que m'agrada molt tenir els llums de la casa oberts, cada cop em limito més a obrir només làmpares de peu, de sobretaula,....

- Cada dia vaig a la universitat a peu, i m'agrada molt baixar de casa al partit a peu, perquè sempre trobo algu amb qui parlar, veig a la gent i cada cop ho faig més ràpid.

- A casa abans teniem banyera, però després de l'incendi vam decidir ficar un plat de dutxa perquè era més pràctic. PEr tant no em banyo mai, dutxa al matí per despertar-me i llestos.

- L'últim que fem és la calefacció. A casa meva sempre la tenim a 22 º perquè crec que fins als 25º no allibera tants gassos. La meva padrina sempre es queixa de que fa fred a casa, però només l'obrim quan hi som, perquè des de les 9 del matí fins a les 2 no hi ha ningú i no cal gastar.

Per últim, el que he fet i estic molt orgullós és del vídeo del Medi Ambient que la Maria comentava al seu blog, i que la Jordina també el va publicar. Crec que els joves som els que hem de forçar a que es prengui més consciència del medi ambient, a que es respecti i a que s'adoptin mesures que preservin el nostre entorn. Per descomptat els polítics són els que més poden fer per aplicar aquestes mesures, per això hem de donar exemple i crear consciència del problema que podrà suposar no respectar el nostre planeta. Per tant com a joves i polítics, tenim molta feina a fer! Us deixo el vídeo en un altre missatge!

Passo el meme a l'Eric Alarcón, que espero que no utilitzi objectes amb una politja de goma al mig per cuidar el Medi Ambient!

1 Comments:

Anonymous Anónimo said...

Molt bé, molt bé!!! Ja veig com t'apliques en el tema! Pero bueno, suposo que tampoc deixaras l'aigua baixar mentre te rentes les dents o t'ensabones... i que quan fiques aigua a bullir ho fas ja a temperatura més elevada per gastar menys gas o electricitat... perquè com això no ho dius..!!!xddddd Confio que si!!

Ademés, amb la deixalleria mòbil tan mona que va deixant l'Ajuntament per diferents barris, es pot reciclar tot i més!!

Reciclar està de moda!

Un petonet molt fort!!

9:03 p. m.  

Publicar un comentario

<< Home