miércoles, marzo 14, 2007

Nou Meme

Feia molts dies que no ficava res al blog. Potser massa, però és que entre una cosa i l'altra poques vegades tinc temps per escriure! Però avui la Maria Guardia m'ha passat un Meme, feia temps que no en rebia cap! I depsrés de l'examen de Pediatria sempre va bé!

Es tracta de nombrar 3 persones o personatges que et van marcar durant la Infància! A veure que tal?

- Seabert i Ferdi: Aquests dos personatges de sèries de la meva infància. M'encantaven! Tenia tots els seus capítols grabats i fins i tot tenia uns ninots gegants que vaig guanyar en una rifa a les Firetes. Vaig estar molt orgullós d'haver-ho guanyat!!

- Tintin: Sóc i vaig ser molt fan del Tintin. Sobretot als 12 anys. Encara em dura aquesta afició. Tinc tots els comics, inclús alguens versions antigues, figures, ninots, quadres,.... Sóc bastant friki del món tintin, i vaig disfrutar molt aquest estiu a Brusel·les amb les seves botigues.

- Sèries d'Estiu: No en podria escollir una. Quants estius he passat mirant Salvados por la Campana, Punky Brewster, California Dreams, La tribu de los Brady,.... totes aquestes que han format part dels meus estius que em passava a casa!

Jo no he tingut molts ídols ni personatges, he passat bastant de les modes però he de reconéixer que ara sóc un fan dels Simpson! Hi ha capitols que fins i tot hem sé els diàlegs.....

Bueno, ara toca el relleu!

Passo el meme a:

- Jordina Freixanet, un meme per a que et distreguis Lisa Simpson!
- Paola Carrillo, ha estrenat fotolog i segur que farà un bon meme!
- Anna Mª Gaspar, perquè no sé si ja t'havia passat algun meme o no.
- Judit Cirera, que s'ha estrenant en el món dels blogs!

Espero que ho compliu! Una abraçada

Un record que avui fa 3 anys, el PSOE va guanyar les eleccions y va donar un gir radical a la política d'aquest país.

1 Comments:

Blogger maria said...

Bones Oriol:

Quina rapidesa, jejeje.Aix... quin malalt de tele que estas fet... xddd

Ens veiem. Petons!!

12:52 p. m.  

Publicar un comentario

<< Home