miércoles, marzo 21, 2007

La Chispa de la vida

No em podia quedar indeferent davant l'anunci de Creu Roja i Coca Cola per afavorir les donacions de Sang. M'ha encantat. Com vau poder llegir en un meme, sóc addicte a la Coca Cola i per tant em solen agradar molt, a part de les diferents variants de la beguda, els anuncis que fan. Aqusest nou m'ha agradat moltíssim, perquè jo sóc un donant de Sang molt actiu i sempre recomano i aconsello als meus amics que donin sang. I és cert que sempre donen Coca-Cola amb alguna pasta, tot i que a l'Arnau últimament donen una altra beguda de Cola que per molt que ho intenti no serà mai com la Coca Cola....
La sang, divendres tinc examen precissament d'Hematologia, és un bé escàs. És molt probable que tots necessitem una transfusió de sang algun dia, per tant donar sang és pensar en el nostre bé pel futur. És un gest altruïsta i que ajuda a regenerar al sistema hematopoiètic del nostre organisme!
Així que si teniu temps apropeu-vos al lloc de donació més proper i feu aquesta petita aportació cada 3 mesos els homes i cada 4 les dones. Segur que qui rebrà la sang, sentirà la xispa de la vida!

1 Comments:

Anonymous Anónimo said...

A estos les tendríais que pasar el vídeo del dr. NO! :)

http://tempsmoderns.bloc.cat/post/10614/150741

2:01 a. m.  

Publicar un comentario

<< Home