lunes, enero 22, 2007

Treballant per Europa....



Doncs sí, estrenem nova feina. La meva estimada Creu Roja Joventut m'ha buscat una altra feineta per tal d'entretenir-me una mica més.
La Creu Roja és una organització que està present a tot el món i que està agrupada al voltant de la Federació Internacional de la Creu Roja i la Mitja Lluna Roja. Totes les societats hi són representades i és qui coordina totes les accions que es desenvolupen a nivell internacional.
Ja fa prop d'un any que sóc Assessor de Relacions Internacionals del Director Estatal de Cruz Roja Juventud, un càrrec que em va fer molta il·lusió perquè m'agrada parlar idiomes i conéixer gent d'altres llocs, i més si tenen les teves mateixes inquietuds.
Fa prop d'un mes em van proposar ser membre del Comitè Europeu de Coordinació de Creu Roja Joventut. Qui marca que és el que es vol fer en temes de joventut a tot Europa.
Com que actualment a Espanya dominem el tema de la Immigració, m'han escollit representant de la Creu Roja Joventut Europea a la Comissió que tractarà la postura de la Creu Roja Europea en assumptes d'Immigració. Tot un repte. He de reconéixer que m'ha fet molta il·lusió, poder treballar amb gent d'Islàndia, Armenia, Alemania, Noruega,... conectats a través de la xarxa per treballar en un front comú. Treballem a favor d'una joventut solidària, treballem per inculcar els valors de Creu Roja a una joventut que cada cop més mira cap a Europa i cap al món.