lunes, enero 08, 2007

Nou Meme!

Avui he rebut un nou meme. Aquest cop de la Companya Lourdes Muñoz de Barcelona. Francament m'ha fet molta il·lusió aquest meme, perquè t'adones del vincle que suposa per tots els bloggers.
El meme tracta d'explicar 5 coses personals que mai podrieu sospitar, 5 coses que probablement no sabeu de mi.

1.- Després d'aquestes festes, he de reconéixer que sóc tremendament Nadalenc. El meu esperit nadalenc pot arribar a límits insospitats. M'encanta i intento que a tots aquells que tinc al meu voltant també els hi agradi. Malauradament, no sempre ho aconsegueixo.

2.- Sóc addicte a la Coca Cola. Quan dic addicte, és que ho sóc. Fa uns 5 anys els metges em van prohibir la Coca cola perquè em deien que m'acidificava la sang. Actualment em modero, però un dia no comença bé si no faig un glop de Coca Cola....

3.- Tinc 2 hobbies: Les titelles i en Tintin. Quan tenia 8 anys vaig començar una col·lecció de titelles que van arribar a 42. En tenia de molts països del món perquè tothom quan anava de viatge em portava una titella. El problema és que quan se'm va cremar la casa fa 2 anys, no va quedar res de les meves estimades 42 titelles... aixi que aquell mateix any vaig tornar a començar la col·lecció i ja en porto unes 15. No està mal. Així que tots aquells que feu un viatge, ja sabeu que portar-me. La meva afició pels còmics del Tintin me la va passar el meu veí, Pere Ayguadé, perquè els tenia tots i d'una edició super antiga. Des d'aleshores sóc un friki dels temes del Tintin!

4.- Sóc molt supersticiós. Segueixo molts ritual quan he de fer coses especials o que requereixen una excessiva atenció. Sé que és un patró de conducta que s'apropa a la patologia, però no hi puc fer més. De moment tots funcionen, però no us els podré explicar ja que si es conten, perden poder ;).

5.- M'encanta la Música. Toco el piano, el saxofó i la gralla. Vaig començar a estudiar als 6 anys en contra de la voluntat dels meus pares, perquè tenien por de que em cansés del piano. Vaig estudiar molts anys al conservatori i després em vaig passar al Jazz i música moderna. A l'entrar en aquest món em va encantar el saxo i vaig estar anant un parell d'anys a classes.
La gralla és un petit hobbie que vaig apendre perquè vaig tenir que anar a un campament internacional d'UNICEF a Polònia i jo havia de fer una demostració de coses típiques de Catalunya, i vaig apendre a tocar la Gralla. Va triunfar!

Això és tot! Crec que he explicat massa. Passo el meme a.....Jordina Freixanet, Jose Antonio Donaire, Anna Gaspar, Estefania Molina i Aintzane Conesa!

3 Comments:

Blogger Aintzane said...

Oriol!!

Ja t'he respost!!

Una abraçada!!

12:52 p. m.  
Blogger Lleida Progressista said...

La Llei Orgànica 1/1982 de 5 maig de protecció del dret a l’honor, la intimitat i la pròpia imatge permet, expressament, caricaturitzar persones que exerceixen un càrrec públic. Son drets inherents a la llibertat d’expressió i d’opinió. I penso que és quelcom necessari per la bona salut d’una societat democràtica. Això es sobradament conegut pels mitjans de comunicació. No hi ha televisió, radio o diari que no reservi un espai per la caricatura política.

Avui vull aprofitar el teu blog per felicitar el diari Bon Dia de Lleida. En especial al seu dibuixant, el Sr. Balasch, per la magistral parodia del recent show al quarter de la Guàrdia Urbana de Lleida protagonitzat pel President-Opositor Sr. Isidre Gavin. En la seva edició del 12 de gener el superheroi Batman, interpretat pel Regidor Sr. Alonso, desplega tots els Batsistemes per combatre el maligne. Qui ha de ser? Qui és l’etern enemic de Batman?: El Pingüi. El Pingüi Gavin. El mític enemic del superheroi americà. Certament la simpàtica i pública caricatura del Sr. Isidre Gavin com “El Pingüi” em sembla genial. Ara que ja és públic hem de reconèixer que, tan per la seva forma de vestir i caminar, com per la manera inconfusible d’estirar el coll per sortir a la foto.

11:50 a. m.  
Anonymous Anónimo said...

Tens un nou meme al meu blog, diga-li blog, digali space del messenger.. xdd

3:46 p. m.  

Publicar un comentario

<< Home