lunes, diciembre 11, 2006

S'acaben coses....

Bueno, torno a escriure al Blog avui. Com podeu suposar he fet exàmens. Concretament dos. M'han anat molt bé (gràcies a tots per soportar els meus canvis d'humor prèvis a un exàmens, sobretot a tu Paola, jajaja).
Avui volia fer esment que han acabat dos coses.

Diumenge, vaig acabar el tractament profilàctic amb Cemidon (Isoniacida 300mg). Des del 6 de Juny fins el diumenge em vaig estar prenent cada dia una pastilleta en dejú. Tot perquè un dia en unes pràctiques em vaig decidir fer la prov de la Tuberculina i per casualitats de la viada, va donar positiu. En que consistia la prova?? Doncs molt fàcil, t'injecten antigens tuberculínics i si al cap d'unes 72 hores apareix una reacció alèrgica (una taca vermella de més de 5 cm) vol dir que has estat en contacte amb la Tuberculosi. Jo havia estat en contacte amb la Tuberculosi.
Com que no tenia simptomes, calia fer una radiografia de tórax per descartar que tenia un procès agut de la malaltia (és horrible que et facin proves quan estudies medicina perquè ho examines tot, i tot et sembla que és un nòdul pulmonar). Com que no tenia problemes a la placa, vaig decidir iniciar la quimioprofilaxi amb Isoniacida durant 6 mesos. Era un 6 de juny, i encara veia mooolt lluny quan acabaria el tractament. Ahir va acabar. Han estat 6 mesos sense alcohol (l'isoniacida inactiva al fetge i per tant una copa de vi et pot sentar com 3 cubates) i sense pendre el Sol (Fotosensibilitat llumínica). Tenint en compte que hem passat un estiu calurós ja em podeu imaginar buscant la sombra per tot arreu.
En fi que ja no tinc partícules químiques rondant per la meva sang, o almenys que jo sapigui. Dilluns obtindré el meu certíficat d'alliberació i llestos. Hem quedat amb la Clara ( una companya PPD + ) que ho celebrarem i que perfi podrem brindar amb cava!

La segona cosa que s'ha acabat. Augusto Pinochet. Ja era hora. No està bé desitjar que algú mori, però bueno aquí es podia fer una excepció. S'ha tancat una etapa negra per Xile. Aquell que va acabar amb la democràcia més avançada de Sudamerica, no rebrà honors d'Estat i serà incinerat. Això si espero que la flamant presidenta Bachelet lluiti perquè es continuin totes les causes legals contra Pinochet i la seva familia. Avui deu ser un gran dia per totes aquelles families que algun dia van patir la mà assassina de Pinochet. A tots ells els vull felicitar. Sort tenim que tots ens fem vells, perquè fins i tot aquells que creuen tenir el poder absolut han de passar comptes davant la vida, que no fa excepcions amb ningú.

Que tenen en comú les dues històries, que molta gent avui haurà begut molt alcohol....

3 Comments:

Anonymous Anónimo said...

Hola! Sabes que no debes preocuparte por nada! Aunque a veces te enfades conmigo no lo tengo en cuenta. Pero, en cualquier caso, ahí estaré para seguir escuchándote!!
Por cierto, te felicito por tu adherencia al tratamiento con INH. Debe servir de ejemplo.
Un beso gigante

9:31 p. m.  
Blogger Eduard R. Baches said...

Mira que comparar les dues històries...jajajaja Pinochet i la desactivació del Fetge....sona a llibre xungo comentat per Sanchez Dragó. Me "fot" haver de brindar per la mort del dictador...perquè hagués volgut brindar el dia que Anglaterra el podia haver deixat entre reixes, i se’n va tornar a Xile, on...MIRACULOSAMENT! Es va aixecar de la cadira...voldria haver brindat veient-lo entre reixes gràcies a la justícia xilena...però no...hem tingut que esperar a què es morís...i aguantar gent despedint-lo amb la salutació nazi i veure com agredien amb total impunitat (avui en dia!) reporters de cqc...tot plegat molt trist...haver de brindar perquè la natura ha fet millor la feina del que hem estat capaços els humans...en fi...que brindaré amb tu ara que no sembles un funcionari del ministeri talibà de prevenció del vici i promoció de la virtut, però brindaré per tu i per nosaltres...però em costarà brindar per la mort d’un assassí que un cop més, ha eludit totes les seves terribles responsabilitats.

8:49 a. m.  
Anonymous Anónimo said...

Siiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!! Adeu CEMIDON-POWER - Woooolaaaaaaaa llibertat!

Per fi ha acabat la quimioprofilaxis i tornem a ser gent sana i "normal" ;-)

1 petó gegant oriyugui i no canviis mai!!!

7:15 p. m.  

Publicar un comentario

<< Home