lunes, diciembre 11, 2006

Nou Meme



Avui tenia missatge del Javi Naya. Aquest nou "lleidatà" que veig que li agraden molt les nostres terres. Me n'alegro molt i espero que a Lleida es senti com a casa!.

Cal agafar el llibre que tinguis més proper i obrir-lo per la pàgina 123 i escriure la 5a frase d'aquesta fulla. Com que l'ordinador el tinc a una sala plena de llibres, la varietat és destacable, L'estatut, Amalur, La Catedral del Mar, el médico de Ifni, la Dra. Cole, el Efecto ZP,.... molts.
Però agafaré una frase del Llibre La profecía Romanov de Steve Berry. Ja que ara estan de moda les conspiracions russes i a mi la caiguda de la família Imperial és un tema que sempre m'ha apassionat.

Empezaba a faltarle aire en los pulmones. La conmoción inicial se vio reemplazada por el miedo. Un terror helado, escalofriante.

I ara em toca passar el meme a mi. Els gran afortunats són:

- Jordina Freixanet, perquè el seu blog va millorant dia a dia i estic segur que es convertirà en un referent a les terres de Lleida.

- Lourdes Muñoz, defensora dels drets de les dones i segur que la seva frase serà molt bona.

- Aintzane Conesa, blog de lectura obligada, tinc curiositat per saber quins llibres llegeix.

- Oriol Vaquer, un llibre divertit segur que serà.

- Albert Torra, ja sé quina música escolta, a veure que llegeix.

Una abraçada a tots!

4 Comments:

Blogger JORdina said...

Hola Oriol...

ja t'he contestat el meme que m'has passat... no sabia que t'agradessin els llibres de conspiracions russes! (és que els metges sempre em sorpreneu!)... quan l'acabis ja em diràs que tal.

una abraçada

Jordina

8:23 a. m.  
Blogger Javi said...

Ei Oriol,
has sigut ràpid en contestar i ja veig que el llibre no era de medicina.

I sí que m'agraden les terres de Lleida, però com el Maresme, enlloc. Si ho prefereixes, soc un lleidatà originari de Mataró.

Vinga, cuida't.

5:23 p. m.  
Anonymous Anónimo said...

Hola,
ja he contestat la teva meme, però a canvi te n'he enviat una altra.

Ens veiem

Salut i República

11:00 p. m.  
Blogger Lourdes Muñoz Santamaría said...

Perdona per no haver fet referencia a la teva proposta en el seu dia, no m'havia adonat fins que vaig llegir el teu comentari.
Una abraçada

11:37 p. m.  

Publicar un comentario

<< Home