miércoles, diciembre 27, 2006

Dies de Nadal


Ja ha passat Nadal. Ja estem a l'equador de les festes i avui aprofitant una estona lliure volia actualitzar el blog que tenia bastant oblidat.
Tal i com deia a l'últim post han estat dies bastant agotadors. Més que res perquè a l'estar d'exàmens havia desaparegut i clar havia de tornar a agafar el meu ritme habitual. Aquesta setmana passada va estar marcada per una visita a Barcelona amb 4 reunions maratonianes en les que vaig treure molt profit per a totes les entitats on estic. Sopar amb els companys de classe per celebrar que s'havien acabat els exàmens i les classes i festa. El divendres vam tenir Assemblea de l'Agrupació de Lleida i després Sopar de Nadal, ens ho vam passar molt bé. El dissabte el primer secretari del PSC, Àngel Ros, acompanyat d'altres membres de l'executiva van fer entrega de joguines a Creu Roja Joventut en el marc de la Campanya de joguines. L'únic partit polític que ho ha fet.
Paral·lelament a tot això, he estat treballant a la botiga de la meva mare que en aquests dies de Nadal és quan més feina es fa. A més el dissabte pel matí vaig ajudar a la meva germana en una operació d'ungla que va fer a la seva clínica.
Dies agotadors que van trobar el seu descans el dia 25. Vaig fer ben poc. Dormir i esperar a que arribessin els familiars que venien a dinar. Per la nit una mica de cine i llestos.
El dia 26 va ser diferent. A les 12.00h inauguració del Cucalòcum on Creu Roja Joventut tenim un estand i per la tarde "Els Pastorets". Segona de les tres representacions que fem. Un èxit de públic i crec que l'obra va sortir rodada. Després vam anar a pendre algo amb els amics de la JSC que em van venir a veure actuar.
Avui hem inaugurat el Gol Solidari. Tots aquells que estigueu per Lleida podeu anar al Cucalòcum i per 1 € intentar marcar a un gol a una personalitat de Lleida. Els beneficis de tots els dies aniran destinats a UNICEF. Avui a la inauguració s'han ficat de porters l'alcalde, el tinent d'alcalde d'Esports, el rector, la regidora d'infància... se n'han sortit prou bé.

Bé això és el que hem fet aquests dies, no he tingut temps d'actualitzar el blog. Espero que aquests dies que queden ho faci més sovint! bones festes!