martes, octubre 10, 2006

S'ha acabat la bona vida....


Si, definitivament s'ha acabat la bona vida. El diumenge vaig acabar les meves "vacances". Durant 2 setmanes no he escrit res al blog, perquè sóc dels afortunats que podem gaudir de les vacances quan la resta ja les ha fet. I generalment a preus més econòmics.
Pel pont de Sant Miquel vaig estar a Brussel·les amb la meva mare i la meva germana. VA ser una escapada de 5 dies en les que vam descobrir la capital europea i voltants. A més el patró de Brussel·les també és Sant Miquel, aixi que l'ambient festiu era més que notable. Tal i com hem llegit als diaris, el diumenge va haver eleccions municipals. Tot Brussel·les estava plagat de cartells electorals, i he de reconéixer que les nostres campanyes són molt millors.
Dies de voltar, caminar i acabar esgotats, però el viatge ha merescut moltíssim la pena. Sort que ens vam llogar un cotxe amb el que ens vam moure per Brujas i Brussel·les com autèntics belgues! Les fotos ho corroboren.
Però aquí no va acabar la cosa, després d'aquesta escapada vam tornar a Lleida el diumenge, i jo el dimecres vaig tornar a marxar. Aquest cop amb els amics i amigues de la facultat. TAmbé un cap de setmana llarg, però aquest cop a Milano. Aquest viatge em va fer molta il·lusió perquè és el primer cop que fem un viatge tan llarg i ens ho hem passat genial. Ens coneixem Milà de cap a peus, i hem gaudit del transport públic gratuït! Mai m'hauria imaginat que aquesta ciutat donaria per a tant! Us la recomano. A més el grup era del més divers , pel que vam fer coses per a tots els gustos. VAm arribar diumenge esgotats d'aquests dies, però vaig dormir el suficient per recuperar les forces i encarar les setmanes amb prou força per convertir a Montilla en el nostre president!

2 Comments:

Anonymous Anónimo said...

Auriiii!! Doncs sí... la bona vida se'ns ha acabat! Jo sóc una de les afortunades que va fer aquest viatge a Milano i realment, el cansament que portàvem (i que continuo portant) van valer molt molt moltíssim la pena! Res, donar-te les gràcies per protagonitzar "the best moment in milan", tot i que realment, som un equip on tothom ha protagonitzat moments inoblidables! I si com tu dius Milan ja ho coneixem tant i tant bé... elegim proper destí? =)

8:51 p. m.  
Anonymous Anónimo said...

REVISOR.....SALIMOS????.......YAAAAAAAAAAAAA

Jo si q vai dormir....mes de 12 hores x lo menos!!Va ser brutal i ho hem de repetir el més aviat possible!!

6:36 p. m.  

Publicar un comentario

<< Home