viernes, agosto 25, 2006

Meme de Blogs!


Ei! Hola Albert! Moltes gràcies per haver considerat el meu blog un dels teus escollits! M'ha fet molta il·lusió! M'ha agradat la descripció tot i que jo tinc més sensibilitat amb el territori, eh? que la teva agrupació es va fer quan jo era secretari d'organització de la federació, jajaajaja.
Moltes gràcies i tu també ets un lleidatà (de bellpuig) de pura cepa i quan pugui l'Aula Mòbil vindrà a Bellpuig!

Els meus blogs que us recomano:

- Albert Balada, el secretari d'organització de la meva agrupació i un dels qui em va animar a ficar-me en això dels blogs. albertbalada.blogspot.com
- Carme Cuadras, és l'únic blog que parla de la ciència i la biotecnologia i perquè em recorda la meva època en la que vai fer un treball sobre l'origen de la vida amb en Joan Oró. Per aquells que vulgueu ficar-vos al dia amb el món dels microorganismes i la tecnologia.
- Oscar G. Saldaña, pel suport que sempre ha donat a les nostres terres i perquè sap mantenir en els seus escrits el seu caràcter característic.

Passo el meme a : Eduard Baches ( a veure si aixi escrivim més), Estefania Molina, Paqui Soriano, Sergio García, Paco Boya

Moltes gràcies i fins una altra!

2 Comments:

Blogger Unknown said...

Gràcies Oriol, per deixar-me que de tant en tant et doni algun consell i per considerar el meu blog digne de consideració. Gràcies, també, per ser com ets!

12:30 p. m.  
Blogger Eduard R. Baches said...

Ara em faràs escriure???? Quina mandra!!!! Però que hi farem, mans a la feina! Què ja fa dies que no fiquem res

12:14 p. m.  

Publicar un comentario

<< Home