lunes, julio 10, 2006

VACANCES!!!


Per fi estic de vacances!!! HA estat un any agotador, i per fi un cop acabat 4t de Medicina em disposaré a començar dos mesos de merescudes vacances. Llegiré, dormiré, descansaré,.. i em dedicaré plenament a totes aquelles entitats que durant aquest mes d'exàmens he tingut oblidades.
La llàstima de l'estiu és que molts companys marxen cap a les seves respectives cases, amb el que fins setembre a molts no els veuré. Us trobaré a faltar, perquè ens passem moltes hores del dia junts i ja són 4 anys veient-nos cada dia, i sobretot, rient del mateix. Amb molts ja hem deixat enrera el vincle d'amics i companys i anem a més. Però bé, almenys aquells que ens quedem segur que ens trobarem per cantar, veure'ns i fer el que faci falta. Estic segur que al setembre tornarà el melocotonero, la yegua gris, la gasolina, el rape, el mago hamelín, els boleros de la paola, ....
Us desitjo a tots un bon estiu, i ara que estaré més disponible, estic a la vostra disposició per allò que necessiteu i que jo us pugui oferir!
Bon estiu!