lunes, mayo 08, 2006

Volveran?



Ahir vaig estar al concert d'El Canto del Loco. Hi vaig anar una mica perquè ja que venien no podia perdre l'oportunitat d'anar-hi. A més totes les meves amigues de classe hi anaven, i no era qüestió deixar-les soles,....
Però no vam estar sols, 5000 persones estaven allí i tractant-se d'Almacelles és de suposar que la majoria de gent era de Lleida. Fins i tot els socorristes de la Creu Roja, que la majoria eren de Lleida i havien aprofitat l'ocasió per veure el concert gràtis.
Va ser un concert molt divertit, molt mogut i sincerament em va passar la mar de ràpid! 5000 persones saltant i botant al ritme de la música de l'últim disc de Zapatillas i de les millors cançons d'altres discos. Un concert que recomano a tothom. Tenen un directe boníssim i es saben guanyar al públic de totes les edats.
Tot i que el dia amenaçava pluja, el temps va aguantar durant l'hora i mitja de concert. Semblava que els núbols esperéssim perquè just acabar va caure un bon xàfec.
Però no va acabar aquí, tot i que vam intentar conéixer als cantants en 2 ocasions, buscavem la tercera per a veure si teniam sort. Vam sentir que estaven a la Fonda i en un tres i no res estavem tots plantats a la porta de la fonda. Alli els vam trobar, els vam saludar i jo vaig exercir de fotògraf mentre elles s'aferraven al David i al Dani. (Molt més simpàtic el Dani tot i ser el líder del grup).
Sincerament, gent del carrer, amable i que saben portar la fama. Fan bons concerts i amb música que s'empega! Espero tornar-los a veure una altra vegada, però esperem que sigui a Lleida perquè per sortir d'almacelles vam tardar lo nostre!
Fins a la propera!

2 Comments:

Blogger Unknown said...

Bueno tardamos una semana en actualizar pero: por fín!!!!!!!!!

12:24 a. m.  
Anonymous Anónimo said...

Pues la veritat és que sí ori..va ser un concert inoblidable i k segur k tornarem a repetir molt aviat!!! Ens ho vam passar molt bé tots junts, els cantants es van portar genial amb nosaltres i si em permets contestar a la pregunta... segur k "volverán", ja ho veuràs!!!!!! Enhorabona per la pàgina.. Muak! NOE!

5:21 p. m.  

Publicar un comentario

<< Home